Podglądacze

niedziela, 8 września 2013

Czy można dorównać Japonii?



Czy można dorównać Japonii? Owszem można. Dowiodło tego dwóch braci z Norwegii Bård Ylvisåker i
Vegard Ylvisåker tworząc teledysk "The Fox". Sądzę że było to robione bardziej dla funu niż na poważnie co nie zmienia jednak faktu że zaszokowała mnie piosenka jak i teledysk. Gdyby nie rozumiało się słów i refren byłby inny można by pomyśleć że to kolejna piosenka o miłości, jednak nie. Przebrnąwszy przez odgłosy zwierząt dochodzimy do refrenu... i cóż. Przyznam że za pierwszym razem brew uniosła mi się dość wysoko, potem wybuchnęłam śmiechem a jeszcze chwilę później zastanawiałam się z czego właściwie ja się śmieję? Cóż. Jedno jest pewne. Są na dobrej drodze do dorównania Japonii jeśli chodzi o performacje.Cóż pozostaje nam jedynie życzyć im powodzenia. A wy...co sądzicie o tym kawałku?

Siwa

1 komentarz: