Podglądacze

niedziela, 15 września 2013

Awaria systemu motywacji


Jak sam obrazek wskazuję cierpię na awarię systemu motywacji połączoną z parszywą pogodą i pracą promotora. Jakie są objawy? Walenie łbem w stół przy próbie narysowania czegokolwiek ze świadomością iż następnego dnia trzeba mówić do tych wszystkich człowieków... ze świadomością że szef robi sobie jaja i próbuje wmówić że miałeś kupić "skrzydełka cielęce" a ty jak debil dajesz się na to nabrać.... ze świadomością świadomości. Jesienna handra :< 

Z lepszych rzeczy przedwczoraj miałam okazję "zabalować". Ze znajomym w plenerze piłam, smutki zatopione i...moja łazienka też. Wiecie jak człowiek jest podchmielony to nie zwraca na pewne rzeczy uwagi...ja myjąc się nie zwróciłam uwagi na to że odpływ był zatkany (nowa pralka) i myjąc sobie kły nagle czuję że coś mokro...patrzę w dół a tam powódź. Dobrze że to nie moja wina była...~Siwa

2 komentarze:

  1. Ale Ty od urodzenia masz awarię tego systemu i jesień za oknem ^^'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale teraz bardziej niż zwykle :<
      To wcześniejsze to po prostu jestem ja

      Usuń